Daisypath Anniversary Years Ticker

Sunday, September 14, 2008

Berbuka d Tekali....

Alkisah pada hari Sabtu kami mendapat jemputan untuk berbuka puasa di Kem Tekali, Hulu Langat... Dalam semangat nak pergi atau tidak, kami pergi juga...nanti org kata tak bermasyarakat pulak... jadi kami pun bersiap2 dan pergi juga ke sana... sebelum tu, aku singgah 7E beli bateri kamera,
Cik Fatin macam biasa mesti nak jajans.... Bila sampai sana, aku terkejut sebab tengok macam takde pape jer.... hujan pon turun, Fatin pula dodo....bila hujan dah reda....aku baru teringat nak amik gambo...ni KRZ, ni pulak aku ngan Rafiq...kemudian Fatin pon bangun.... dia pun berbaring atas camp bag... kemudian kami pun bertekad untuk pulang... tapi singgah kolam buatan ni dulu.... kelihatan KRZ tengah nak bersin!!! kelako2.... pastu KRZ suruh aku p amik makanan ikan, boleh Fatin tolong bagi makan...sila tengok gayanya... siap guna sudu lagi.... last2, kami berbuka dalam keta otw balik dari Tekali ke Shah Alam...huhuhu.....

6 comments:

Arechick Lana said...

ALOH.COMEY GILER CIK PATIN.HEHEHEHE.CAM TGH MEN MASAK2 LAKS

Anonymous said...

lor........kekedang kan tgk lam blog nih mak si fatin 'n' si rafiq tu plak yang terrrrr'Over' oppppssss.... jgn mare....
wahwahwah

Anonymous said...

lagik 1,kalo nk snap gambo tuh snap ler aweks opis skbsd1 yg comey lotey tuh....nih?? adus!!!!!

Anonymous said...

lorrrr,
npk gaye nyer die dh buleh teka r saper aku....alamak!!!!
oooo...tidak!!!!


erm,...xper r..
die x bran nk mare...
nnti aku mls nk tulon die lg wt claim..

Anonymous said...

tenkiu 4 kek lapis sarawak!!!!

Aidafidah said...

Memang memula sakit gak ati aku, pastuh dah tau ko, apa ada hal...

Ni blog akuh, aku punya suka la nak boh muka sapa pon...

Ha! Macam mana terasa tak? ;D... Selamat Hari Raya.... Maaf Zahir & Batin....

Anyway thanks 4 those comments... sila komen lagi yer di masa hadapan... ingat KOMEN bukan KUTUK... hehehe...

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog