Thursday, September 18, 2008

Laporan: Meting Tergempak Tergempar KCT

Malam semalam, telah diadakan satu meting tergempar KCT khas bagi membincangkan masalah lalang2 dan juga ahli2 dari puak atau pihak2 yang bertelagah...Bila aku tanya pada KRZ tentang meting semalam, dia kata best jugak bila meting macam semalam, katanya...suka sebab ada sesi meluahkan perasaan, banyak juga perkara baru yang sebelum ni kami tak tahu.... masa kami sampai tu, RBD belum ada lagi, jadi aku ngoder mee bandung...lupa nak amik gambor...meting semalam aku penat sikit jadi kurang bersemangat nak amik gambor....bila aku checking tengok, adalah 3 keping ini sahaja.....elok2 aku sudah makan, RBD pun sampai, jadi aku pon beransur ke meja anak tiri kat belakang, huhuhu...kebelakangan ini KCT mengabaikan kami...anak2 tiri, kaum2 ibu....huhuhu....takpelah, mungkin suatu hari nanti mereka akan sedar juga akhirnya....

2 comments:

Arechick Lana said...

hoho...cam yer2 je miting..

setel ke idok permasalahan umahtangga diorg tuh?

Aida Fidah said...

Kena tunggu dan lihat!!!!

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog