Sunday, September 28, 2008

Majlis Berbuka Puasa KCT

Bertempat di Geng's Corner, KCT telah menganjurkan satu majlis berbuka puasa khas untuk semua ahli dan kaum keluarga....Mana lah sempat kami nak tiba sebelum waktu berbuka, KRZ walaupun dah pulang awal dari sekolah,samapi rumah pun dah pukul 6.30, mana dia nak masuk mandi lagi kan...jadi kami berbuka dalam keta dulu, makan kek lapis dan coklat badam...bila kami sampai...
terasa sungguh istimewa kerana satu meja dan satu hidangan disediakan khas untuk kami, tetiba juga terasa romantik...
mungkin anda pelik melihat gambar ini kerana tak kelihatan Rafiq...sebaik kami tiba, Rafiq terus didukung oleh Ejan Kancil....
Sesudah makan, it is time to get serious!!!
Bendahari aktiviti bersama bendahari kelab...Jenuh jugak mengira sebab ada shortage... 3 orang tak datang...
ni pulak Rafiq makan buah oren, sungguh pandai adik buat muka yer....Rafiq bersama uncle....
Dah jemu duduk di dalam, mike minta duduk diluar, maklumlah tak boleh nak berasap kan kat dalam?
Waktu snap ni, Fatin baru jer lepas aku mandikan...
tu yang nak ikat rambut tu....Rafiq punyalah lapar sampai nak makan sikat!!! hi hi hi... sebenarnya bukan lapa, tapi dia main....
Uncle dgn aweks baru....
Tamat kisah berbuka di Geng's Corner, kami pulang selepas jam menunjukkan 12.30...oh!!! Aku sangat penat malam itu.....bye!

2 comments:

Arechick Lana said...

hehehe...rugi acik takdakkkkkkk!

Aida Fidah said...

Takper...masa panjang lagik....

Lain kali sila makan puas2 yer....

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog