Monday, September 1, 2008

Rafiki Gunting Rambut....

Sebelum kami pergi ke majlis Ambang Merdeka, anjuran kelab SCS, KRZ pergi gunting rambut, sementara aku tunggu dalam keta, anak2 tido.... tak lama lepas tu, masing2 bangun, terpaksalah aku bawa mereka masuk sekali ke kedai gunting rambut tu.... KRZ terus bgtau aku nak gunting rambut Rafiki juga..... aku ok jer... lagi pun kesian tengok dia kepanasan..... Tapi aku kalut sikit jer sebab aku tak bawak kamera ataupun phone aku.... kalut jugaklah aku ke kereta untuk ambik phone.... cari kamera tak jumpa pula...... saksikanlah yer.....
KRZ yang memegang Rafiq...Kekiri, kekanan....lebih kurang jer.....Kesian pulak bila aku tengok semula gambor ni.... yelah, duduk pun tak stabil lagi.... nampak sangat terpaksa kan? Fatin yang kalut nak gunting rambut jugak tau!!! Dah siap pun...tinggal buang rambut2 jer....
Lain kali, adik tolong sit still ok? Ummi x puas hati rambut adik tak kemas, tak sempat nak guna machine nak seluk belakang kepala dan tepi telinga adik tue...

1 comment:

Arechick Lana said...

comey gilerrrr masa dok atas kosi tuh!kecik je nampak!hahaha

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog