Tuesday, September 23, 2008

Pagi Ahad di rumah.....

Pagi Ahad, aku bangun awal...pastuh bila KRZ pulak bangun, dia terus keluar g keta, nak betul aircond yg tak menyala...sebab semalam depa dah bukak, jadi KRZ pun dah tau la macam mana nak buka pula...tu yang aku suka ngan KRZ nie, dia rajin....ceh ceh...puji suami sendiri... hehe.. kalau aku tak puji dia, sapa lagi kan? Dalam sejam lepas KRZ keluar, anak2 pun bangun, apa lagi teruslah aku bagi mandi bersiap mat dan minah kecik berdua.... waktu aku siap Fatin : sikat rambut atas meja solek, sebab dia nak tengok rambut dia disikat, sempat jugak dia mencapai sebungkus gula2 Hacks..
ditaburnya atas katil....

Rafiq terus capai masuk mulut....

Pose anak2ku berdua...

Ni pulak Fatin....

dan Rafiq....

begitulah serba sedikit kisah kami di pagi Ahad...

2 comments:

Arechick Lana said...

hehehe...ada gak la jumpe pagi ahad..

acik slalu x jumpe.mana tah pagi.
sbb celik2 dah petang!wawawawa~!

Aida Fidah said...

ish ish ish...
apa ke mendahsyat sangat kamu ni?

sabor jerla...
hu hu hu...

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog