Daisypath Anniversary Years Ticker

Friday, September 12, 2008

Hari Terakhir...

Hari Khamis merupakan hari terakhir....anak2 aku pulak mood dodo....
ni Fatin.... seterusnya Rafiq...... Kat skolah SK Seksyen 7 ni pulak, bebudak dah berani nak jeling2 aku bila aku snap gambo tau.... Bangun...dah tamat....ceh ceh ceh, terus senyum bahagia yer...dah merdeka yer....Hurray!!!! Lepas ni nak jadi org dewasa pulak...kat sekolah menengah....
gambor aku snap lambat.... kami balik umah dulu baru p jemput anak2....sambil tu, tak lupa bagi sangkar kucing yang kami beli waktu aku kat Johor dulu.... dulu takde anak, bela anak kcing, mak kucing, tok kucing, sekarang ni....bela anak2 yang berdua tu lah... yang banyak idea tu....
KRZ ngan Rafiq.... Rafiq.... Fatin... Last sekali...gambor Mak Sal... Mak pengasuh Fatin.... Terima kasih Kak Sal kerana sudi jaga anak2 kami.... Bye!

No comments:

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog