Daisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, September 3, 2008

Memory Remains Part II

Puas aku mengorek2 segala macam fail, rupa2yer takde dalam pc aku gambor p Morib n Pantai Kelanang.... mujur aku teringat nak tengok dalam notebook yang aku belum kemas lagi ni.... ada rupanya...jadi kutepekkan buat tatapan org ramai... Kami berkumpul di Shah Alam sebelum bertolak ke Banting....
pastu, ada team greet ceremony untuk keta ni...(keta ni dah dijual pun...)Ha...sapa tu? Kenapa nampak berisi? Biebo ala2 Irwansyah gitu.... dah sampai Morib.... Aku ngan Fatin.... aku memang dah tak berapa kuat waktu ni.... jadi tak boleh nak snap gambor KRZ.... Fatin, sila pandang depan....ayah nak amik gambo... bila bentang tikar ni maknanya nak makanla..... Ni pulak gambor manusia kelaparan.... Tak cukup tempat duduk, duduk atas tunggul pun jadilah....Lepas perut kenyang, kami gerak ke Pantai Kelanang, jangan tak percaya, org nak beranak ni pun masuk dalam laut tau... aku suka!!! Ringan jer badan tau masuk laut waktu mengandung... hehehehe... lepas mandi sempat jugak aku snap gambor KRZ ngan Fatin.... Ni pula scene lepas mandi.... kemudian atur keta untuk amik gambo... waktu ni aku dah tak larat...stay dalam keta jer.... tengoklah gaya org2 nie, beria2....ntah jadi ke tidak gambor tue?.... Kemudian kami pun pulang.....

1 comment:

Arechick Lana said...

hhahaha..masa ni kita lom jadik geng lagi kak kan..akak la..muke siyes giler..garang jek..pembawakan budak katakan..heh3

tp skang..i love u!ngeh3

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog