Daisypath Anniversary Years Ticker

Monday, September 15, 2008

Persembahan Anak2 Muridku...

Alkisah pagi tadi dengan penuh semangatnya aku datang awal dan bersiap sedia untuk persembahan kelas 1 Setia... Overall kami nak buat 3 persembahan 1. Lagu Ayam, Itik & Burung, 2. Saya Suka Hati & yang ke 3. Chicken Dance....
Ayam, Itik & Burung
Saya ayam tok tok tok tok tok
Saya itik pap pap pap pap pap
Saya burung pit pit pit pit pit
Kami bunyi tok tok tok tok tok pap pap pap pap pap pit pit pit pit pit
Saya Suka Hati
Bertepuk tangan la la (2x)
Saya suka hati
Petik jari begini (2x)
Saya suka hati
Hentakkan kaki lala (2X)
Saya suka hati
Kelas aku terdiri daripada 40 org, bayangkanla, waktu last practise hanya ada 30 org, tetiba hari ni semua datang, takke pening kepala hotak aku nak mengaturkan semula kedudukan bebudak ni... boleh depa buat muka 'blurred' pulak....terpaksalah aku menahan sabar.... sambil dok baca ikrar (lupa nak kabo, hari ni wajib ada perhimpunan rasmi), sempat lagi aku mengingatkan nyanyi kuat2, buat gaya seperti yang dirancang....Tibalah masa yang ditunggu2....aku biasaklah berdebar mengalahkan mak pengantin....naik tangga.... Ucapan lebih kurang dari Fatima Zahra Binti Ahmad Ariff, dia pun ketaq juga.... Paling aku menyampah ni... budak dalam bulatan...bukan aku sengaja... kalau kat kelas...dialah wirawati...berlari, menjerit ke sana kemari...boleh kat atas pentas, dia pandang kawan sebelah jer...sikit pun tak pandang depan...... Yang si Izzati ni pulak, aku suruh ke kiri pon tak mau gerak, asyik berkepit dengan Nurhazirah tu....macam2 perangai bebudak ni, aku ni memang dah jenis hangin....tahan jelah....Ni pulak gaya agogo...mujur ada lagu Chicken Dance sebagai penyelamat....kalau tak...memang hancus bebudak tu ngan aku....Ini pulak pengawas yang bertugas memasang lagu dengan baik, thanks, anyway.... Lepas habis persembahan, aku dapat tiket free...bukan tiket wayang, tapi tiket ganti kelas....hehe....

2 comments:

Arechick Lana said...

wahahahaha..ku pikirkan tiket wayang kak..adusss..

cumel jek budak2 tu ek...
cam nk lempang2 jerk..kui3

Aidafidah said...

Kau ni, aku yang patut lempang mereka, ko nanti2 lah yer... kasi aku chance...

Sekali aku lempang...berduyun yang datang...siapa? parents la...anak depa kan putera & puteri lilin bagai!!!

Huh!:(

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog