Tuesday, September 23, 2008

Jalan2 Nak Hilangkan Boring...

Oleh kerana kami terasa keboringan yang teramat sangat...maka kami pun pergi ke One Utama, kononnyer nak hilangkan boring...
ni gambor KRZ dgn Rafiq, dan Cik Fatin sementara kami menunggu lif....
sekali masuk, mak aih!! punyalah ramai orang...
terus hilang mood nak berjalan...tapi kami gagahkan kaki juga jalan2 satu pusingan....
tengok, even Rafiq pun boring.... tetiba KRZ berenti, sebab nampak gambor ni,
kendian Fatin siap babai fish bila kami dah nak gerak...oh! sungguh boring, kami pun balik umah... tido lagi baik kan? hahahahhaha.....
tapi kami tak terus balik umah, singgah MaxValu sebentar...supermarket terdekat kat DD, aku amik bakul pilih sedikit barang antaranya....dan juga ini...lepas bayar kami terus pulang..TAMMAT!!!.

2 comments:

Arechick Lana said...

hehe..
cumel giler muke rafik boring!

eh,akak dah soping raya ker??

Aida Fidah said...

Takde maknenyer...

kata KRZ dia jadi anak derhak tahun ni...

tak mau beraya kat kg...

mungkin p beli baju anak jer kot...

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog