Thursday, September 25, 2008

Rafiq pakai baju Fatin!!!

KRZ sampai umah lambat semalam, berbuka puasa kat umah Kak Sal, udahnyer, aku kat umah ternanti2 naper la lambat benau!!! Tapi takpe, gua takde hal punya!!!! Janji balik!!! Bukak jer pintu, terkejutnya aku melihat Rafiq pakai baju Fatin, tanya KRZ kenapa? Stok banju Rafiq abis ke? Jawabnyer, stok baju tidur yang abis....
sangatlah ayu muka ko Rafiq, dahlah iras2 baby girl....hehehe....Tapi muka jer ayu, bajunyer abis lencun dan sangat kotor!!! Ngalah org dah berjalanlah kau nii hai Rafiq!!!!
Ni pulak Fatin dapat banana pie! Sedapnyer.... pastu aku angkat Rafiq boh bawah....
Fatin pon nak suap adik.... Main dish berbuka semalam,
Daging Goreng Kicap (kalau masak kicap: ada kuah yer)...kendian kami lepaking sekejap sebelum bergegas ke satu tempat... Ke mana?? Tunggu!!!!

2 comments:

Arechick Lana said...

erkh....asik la gambo makanan berunsur kicap..ni tak tahn nie..lapo.lapo.huhu

kak,rafiki tatap comel nak pitam even pakai baju beropol2 di lengan.huhu

Aida Fidah said...

Udah favourite, nak kata apa lagi!

Kelako kan muka Rafiq?

He he he

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog