Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, September 23, 2008

Lawatan Ke Uptown Kota Damansara

Selepas berbuka puasa, sedang aku cuba menidurkan anak2ku, aku terdengar KRZ membuat panggilan dari luar, aku dapat agak siapa yang dihubunginya, kalau aku tak silap, Ejan sebab semalamnya Ina ada bagitau aku dia nak datang ke area Damansara....Telahan aku ternyata tepat, bila KRZ masuk bilik dan minta aku bersiap, aku pun suruh dia siapkan beg anak2...itu yang penting pun bila nak kemana2 kan?...dah siap kami pun pergi la menjemput mereka di Uptown Damansara sebelum nak ke Uptown Kota....jikalau anda keliru, sila baca semula yer....perlahan2, barulah sempurna....baik, sambung story, dalam menuju ke destinasi, biasalah KRZ masih sempat qso dalam jaluran....memang terhibur....
Sampai2 saje, Ejan mintak nak dukung Rafiq....Pastu Fatin & KRZ, waktu ni Fatin ada permintaan,
nak belon spongebob.... tak beli lagi...p jalan2, tengok hampir semua kedai....kendian kat kedai cermin mata ni, teringat nak belikan anak2 sorang satu sebab Fatin suka sangat nak try pakai spec kami....
Tengok Rafiq, waktu dia pakai ni, tetiba dia 'freeze'... dia tahu kot dia diperhatikan...
Fatin pun nak cuba jugak...last2 tak beli pon sebab besar sangat....
Kemudian, Fatin tarik tangan KRZ, akhirnya dia dapat nie....
Mahai nak mampuih!!! RM6 seketol belon isi angin jer.... KRZ suruhFatin bawak balik belon, pastu makan....sebab nam hinggit tu, dapat beli nasi ayam complete dgn air lagik... hu hu hu.... kemudian, kami nampak satu kedai yang mempamerkan ini....
namanya hedgehog...ada juga ular ni.... hamster....takde membelinyer... jalan2 jer.... pusing lagi, nampak ni pulak, Fish Spa...
murah cuma RM6 sahaja, suruh KRZ cuba tak mahu, katanya nak buat rawatan ni kena kat tempat yang sunyi sepi dan tenang, ini kat Uptown, tempat orang lalu lalang, mana nak berkesan.... takde mende nak tengok lagi, kami pun pulang, Ejan ajak minum2,
singgah Ani Sup Utara yang betul2 sebelah kawasan umah aku....Fatin spt biasa, cari mainan....KRZ dgn Ejan makan bihun & kuey teow sup....aku pulak makan roti sadin goreng (free jerk...belen bukak posa tadi)...Fatin mengecek bihun KRZ...Rafiq main sampai panjat2 meja...kemudian bayor...say bye bye to Ejan n Ina...lain kali datang lagi yer.... Wassalam....

2 comments:

Arechick Lana said...

hehehe..x ajak pon!
nak gak makan roti sardin goreng tuh!hehe

makan jela acik ingat ek!
dusyumm!

Aidafidah said...

waktu tu ko kan otw, ke dah sampai?

sori ekkk...

tak ajak..

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog