Wednesday, September 3, 2008

KRZ teringin Martabak....

Hari kedua berpuasa, aku goreng ikan masin jer... itu yang di order oleh KRZ...KRZ tak tahu nak makan apa, aku lagilah tak reti nak masak apa... buat sayur kacang goreng telur...nak kata KRZ tak lalu makan, siap bertambah nasik.... siap meratah sayur... sebenarnya aku tau, KRZ rindukan suasana berbuak puasa yang normal... maksud aku, siap2 semua hidangan, tunggu azan, baca doa... terus berbuka... sekarang ni, dia berbuka dalam keta ngan anak2, aku pulak berbuka sorang2 kat umah... 2-2 situasi ni memang x best....huhuhu... sangat sedey.... jadi bila dah lapang2 skit, kami pun kluar umah... jalan2 cari makan....
aksi Fatin nak masuk kedai mamak...KRZ & Rafiq.....Martabak yang macam roti telur : kata KRZ....Gaya Rafiki...Huargh!!! Nak air..... Lepas makan kami pun pulang...hehehe....

1 comment:

Arechick Lana said...

ui...siang2 camni..tgk muratabak ala roti telor tu pon cam sedap..haihhh.. ;p

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog