Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, September 2, 2008

RAMADHAN YANG PENUH BAROKAH.....

Assalamualaikum... Hari ni hari pertama kami berpuasa 4 beranak.... aku sangat2 happy bila sampai bulan Ramadhan ni kerana pada bulan ini setiap tahun, aku tak lupa berdoa setiap malan sebelum tidur... percaya atau tidak sudah 2 kali doa aku dimakbulkan Allah SWT!!! Apa yang aku doakan? Ooops!!! Rahsia!!! Aku cuma bagitau KRZ sahaja... Selamat berpuasa aku ucapkan kepada semua!!! Wassalam...
p.s: Kalau tak percaya, cubalah! Tapi jangan miss satu malam pun tau pada 10 hari sebelum Syawal menjelang... INSYAALLAH akan dimakbulkan, ingat, jangan emosi..... jangan marah2.... kita tak tahu, bila masanya tau....

2 comments:

Arechick Lana said...

hehehehe..kak doa nk mintak baby lagi la tu..kuang3..

Aidafidah said...

Pandai je kau ye buat telahan.... salah tu... adalah perkaranyer.. hehehe...

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog