Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, September 23, 2008

Berbuka puasa bersama2 Acik & Yana

Inilah sebenarnya janji aku, Yana dari sebelum posa dah ajak aku berbuka sama kalau ada masa, dah lama setting, bila aku free, dia ada kerja, bila dia free, aku pulak ada kerja... Nak mencari tempat tu pun sikit punya payah, padahal kat Shah Alam jer...last2 jumpa juga...oooopppss!!! sebelum itu saksikan aksi Rafiq bila aku pegang dia kat belakang!!! Konon macam org besar...sekejap2 siap letak dagu lagi...alahai adik!!! Aku hanya teringat nak amik gambor bila sudah makan, jadi minta maaf yer, dalam gambar yang anda nampak, sama ada pinggan terbalik, atau pinggan kosong sahaja...isinya? dah masuk perut...kan ke berbuka....
Yana & bf baru...sori yer dik, memory card otak akak rosak, jadi tak ingat nama bf baru kamu....,
Acik & Biebo....
Kawan Yana&Bf...kesian jugak aku kat dia, aku usik dia malam tu...hehehe...sori yer...akak gurau jer....
KRZ yang sibuk melayan Rafiq....Fatin tak kelihatan sebab awal2 dia tido, bila bangun takde mood, dok mengempeng ngan aku... tapi ada jugak gambo dia sekeping, gambo aku yang takdak....huhuhuhu.... dah sudah makan, kami pun balik....kami ada tugasan lain, nak ke jalan kebun pula...nak tengok orang masak dodol...tunggu!!!!!

1 comment:

Arechick Lana said...

haahhaha..

makanan yg ala2 sedap je kan!
next time kita penohkan tembolok kat lain plak!

oh apakah..nape muke ku spt mak nenek yerk???

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog