Daisypath Anniversary Years Ticker

Friday, September 12, 2008

Hari Kedua UPSR....

Maka hari kedua bersamaan Hari Rabu....
anak2 aku mood ngantuk, tapi tak tido pun... aku pulak pakai baju kaler hijau... maleh nak amik gambor bebudak peksa sebab samo jer.... jadi lepas amik anak2, aku g skul KRZ... untuk buat claim dia....
ini gambor Cik Liza dgn Rafiq....
ini pula gambor Fatin yang panggil aku suruh tangkap gambo dia!
hehehe.... KRZ dengan Zamri(bukan nama sebenar).....
entah apo yang kau bohong KRZ tu....
Suasana di office skul KRZ...
kelihatan Faizal (juga bukan nama sebenar.... ;p....hehehe...) sila jangan marah, nanti kena jual!
Bila aku balik jer, ada bau yang sangat tidak enak.... tersumbatlah lubang air di bilik air yang kami tak guna, maka terkeluar segala macam bau dan benda yang aku tak suka...aku pun cuba untuk membersihkan keadaan, tapi tak berjaya...last2 aku p import Kak Ani & Kak Mis, cleaner kat skolah.... takdelah gambor depa membersihkan sebab aku tak tahan bau tu...
jadi aku snap gambor Kak Mis dgn Rafiq yang dia panggil hensem....(hensem ker?)....pastuh, malam pulak, aku snap gambor ni....2 beradik keletihan...hahaha!!!! Babai!!!!

No comments:

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog