Daisypath Anniversary Years Ticker

Sunday, September 14, 2008

Mesyuarat KCT lagik!!

Lagi2 mesyuarat...entah ape yang dibincangkan pon tak tau...ke aku buat2 tak tau!! (yea!yea! dah pandai buat garis!! thanks Acik!) org yang tak disukai pun masih lagi disimpan, manalah tau boleh jadi pekasam..hehhe :D....jangan marah he...sampai2, ada group yang merupakan kawan2 Wak... berbuka reramai disitu....takkan tak tau lagi, kat Geng's Corner la.... oleh sebab kami dah berbuka, taklah xcited sangat nak mengorder...aku makan Nasi Goreng USA jer... minum air carrot susu.... oh! lupa nak kabor.... bila kami sampai tu, selain dari Wak, ada bersama di situ ialah Ejan dan Ina.... bila kami dah oder, mereka pun amik Rafiq, dapatlah kami makan....entah kenapa...aku lupa nak amik gambor sampai la Fi mintak kamera nak amik gambor motor2 besar....
waktu ni kami dah duduk diluar... Fatin yang kini begitu mesra dgn Acik... Ejan n Ina....Alkisah suatu cerita....ntah apa yang dibohong uncle...Nape KRZ tersengih gitu? Meting lagi sampai muntah!!! tak paham aku.... Acik yang melayani Fatin...siap pasang citer Cinderella lagi...
sampai situ sahaja citernyer...tak larat dah ni... nanti aku ada masa, akanku update lagi....Wassalam....

2 comments:

Arechick Lana said...

hahaha..lawok giler caption "alkisah satu cerita tu" mmg kene la gan gambo beria uncle tuh..kuang3.

Aidafidah said...

hehehe...i like u like...;p

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog