Wednesday, September 3, 2008

Mengenang Kembali..... Saje2 Main Boling....

Alkisah suatu ketika dahulu, lama sebelum KCT menganjurkan Perlawanan Persahabatan Tenpin Boling antara Kelab-Kelab Kereta, kami hanya pernah membuat latihan sebanyak satu (1) kali sahaja.... Kelab lain punyalah pulun berlatih..... tulah hasilnya tidak membanggakan.... Baiklah.... ceritanya bermula begini, kami berkumpul di parkir Dataran 2, berhampiran Kedai Kopi... waktu tuh aku tak teringat nak amik gambor..... tapi aku ngan KRZ antara yang awal sampai.... yang pertama sampai Wan Loco..... konon aku kuat memorilah nie, padahal siap tanya KRZ lagi..... janji Malayu bukan Melayu yer.... dari pukul 2 sampai pukul 4ptg tau.....
Mula2, collect duit dari setiap pemain tak kira bangsa..... Yang bertola tu memang ada gaya pengutip utang, ke hanya pandai berhutang??? hehehe.... Fatin buat muka terpaksa......Pandangan dari belakang..... Geng Naga Buana... Cuba lihat aksi Fatin yang ini....
boleh dia menyelit dibelakang bukaan pintu tu....bertuah punya anak!!!! Kami pulang petang itu selepas pukul 6.... memang seronok... happy... kita pun dapatlah agak siapa yang pandai main kan bila dah tengok ngan mata sendiri... aku?? dah sah masuk golongan yang tak pandai main... hehehhehehe....bye!

1 comment:

Arechick Lana said...

uii..ni bile nyer citer ni kak??
acik sendiri pon dh lupe..hahaha

alaa..akak star apa..x ingat??
masa tournament aitu akak sorg wakil KCT.hero babeh!hehe

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog