Thursday, September 25, 2008

Kek Lapis D'Lah!!!

Lepas lepaking dalam sejam, kami bergegas ke satu tempat, jauh nun ke Beranang, kata KRZ 2 malam dah p Beranang, esok dia nak p berenang pulak!!! Suka hati la....he he.... Mula2 bukan main happy anak2 aku...
Fatin siap pegang mike nak cakap, tak lama pas tuh...inilah hasilnyer...Rafiki pun dodo.... Kemudian kami pon sampai....
nilah kilangnyer....bos tengah sibuk ngambik kek untuk customer.... ni kek prune...sangat mahal ok? RM85, kalau nak jugak oder kat aku....
ni pulak kek coklat badam...aku tak berapa suka...kureng rasanya!!!
Kilangnyer, dapur2 single...& pekerja2 sedang tekun...Sebelum pulang, KRZ sakit perut...
sempat aku snap gambar Fatin dodo, Rafiq pula main stereng...kemudian kami pon pulang!!!!

2 comments:

Arechick Lana said...

uiii.maju ke depan btol akak ni.
siap pi kilang amik..bagus!bagus!

Aida Fidah said...

he he, lepas ni, kita bisnes sendirik jer yeh?

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog