Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, September 2, 2008

Mari beli keronsang!!!

MARI!!! MARI!! Beli ini keronsang!!! Banyak murah!!! Talak selupa kedai!!!
Ye, aku mengaku aku jual murah sempena nak bagi kengkawan anggun... tapi, aku sendiri tak pakai sebab aku tak pandai jaga....
Yang ini RM15 sepasang....
Yang I lap U ni pulak, cuma RM12 sepasang....
paling murah set brooch yang square nie, cuma Rm10 je sepasang....
Last sekali ada juga butang baju melayu untuk suami atau calon suami korang, harga mengikut jenis tapi sori gambor takdok.... kalau teringin bebenor, hubungi saya melalui email yer.... fidahaida@yahoo.com.... t.q

2 comments:

Arechick Lana said...

lawo gambo header tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!harus ku tukor jugak!muhahaha

Aidafidah said...

ohh! kau tukar selepas tengok aku yer... hehehe......

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog