Friday, September 12, 2008

Jumpa Geng....

Sebenarnya malam tadi, aku ajak KRZ p promote kuih raya kat kawan aku, terlanjur dah ada kat Shah Alam, KRZ p menyinggah kat geng's corner... maka seperti biasa bebudak KCT berkampung kat situ....Dah alang-alang berjumpa dengan mereka, KRZ pun apa lagi sibuk la berurusan....untuk penubuhan kelab....berikut kutepekkan gambor....ntah nape, tade mood pulak nak bercerita......
Mula2 snap gambo aku ngan Rafiq... Ni pulak Ina dgn Rafiq, waktu ni, Ejan tengah menukarkan antena single KRZ kepada sesungut.... Fatin pula ku rasuah dengan coklat... Buat apa tu? Setiausaha yang sungguh busy... Sekian sahaja laporan...aku ni sebenarnya dah terlebih vitamin 'M' hehe....

No comments:

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog