Daisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, September 18, 2008

BERBUKA@SKBSD1

Sempena cuti Nuzul Quran, Kelab Guru SKBSD1 telah menganjurkan majlis berbuka puasa... cuma bayar RM15 untuk satu family, murah kan? Makan pulak macam mana? Makan apa yang terdayala... jangan sampai muntah sudah!!! Berikut ku paparkan gambar2 penyediaan, antara juadah yang disediakan,waktu makan dan selepas makan....
Persiapan, semua orang sibuk menghidangkan makanan yang dibawa oleh cikgu2, ada juga parents yg bawa makanan...Bubur Lambok versi Kelantan.... Perencah untuk bubur.... Boss, pun sibuk jugak!!! Waktu ni tengah nak susun air mineral... Yang ini surprise dari Datin.... Sate 1200 cucukkk! Thanks!!! Lap u!Datin Del, so sweet dgn baju bunga2... Gambor yang ketiga kali aku snap...
Susah betul nak amik gambo Cik Khaty tu... Faris&Diana : Bersama ayahanda2 tercinta.... Shifa didukung Cikgu Kar... Acara memunggah gelas.... Episod beramah mesra... Sate yang menjadi pujaan ramai.... Sangat sedap!!! Satu2nya gambor Cik Fatin.... Macam mana rupa org tengah makan nie? Sorry yer KRZ! Pengantin baru bersama Boss... Datin Del tengah makan... Pn. GSL suruh aku ambil gambar banyak sikit, aku pun pening, suruh ambik banyak ke sikit?...hehehe... Rencah nasi kerabu....sedapnya.... Daging bakar.... Pengambilan nasinya.... Bila sudah makan, maka menjadi acara wajib yang terakhir iaitu mengemas2 dan membasuh apa2 yang patut.... Chaist! Sempat lagi tu.... Kak Zai penjual kuih siput, sapa nak oder ngan aku, sekilo RM20 jer..... Pn. Tinik sama Khaty.... Lily, saya nampak awak ambil roti jala itu!!!! Episod tanya resipi... Adik Sola yang dulu memang aku cukup berkenan....Aku & Kar....(huhuhu...baru ada muka aku...)
Kenapa malu2 tue Ina? tengok kak Nor tu, selamber jer.... Sue bersama...Syifa
Kemudian, belum sempat habis aku dah balik, minta maaf yer kawan2, saya sudah tidak tertahan sangat letih malam itu... Sampai sini sahaja...Bye!!!

5 comments:

Arechick Lana said...

hoho..sangat sedap makanannya!!!

cam rsa rugi x ikot...

oh tetiba!hahah

Aidafidah said...

Tapi, hari tu ko tak cuti...

Hehehe...sori!!!

(Jangan nangis plak!!)

Anonymous said...

ek elllehhhh.....
mcm cantekkk!!!!!

Anonymous said...

rhugi nyerrrrr aku tak pegi join berbuka skbsd ituuuu mlm.....

Aidafidah said...

Ko ayat ko suma yang menyentap hatiku ini kan?

Cubalah guna bahasa yang sopan....

Ingatlah, aku ni org tua...sensitip...

Sekian, nasihat...Wassalam...

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog