Wednesday, September 17, 2008

Jalan2 cari martabak!!!

Maka pada petang semalam, KRZ telah meminta aku membelikan martabak yang berharga RM2.50 sekeping di PaRam.... Aku pon suka jugak...sedap!!! yyummy n delicious!!! Baik...ni lah gambar martabak yang sudah siap dimasak tapi belum dibeli.... Aweks cun yang tersangat seksi...pembungkus martabak! serius aku sbg pompuan tengok pun, boleh tersebut dalam hati seksi betul...(ter... tak sengaja tau!) macam nak terkeluar buah epal yang 2 biji tu.... yang menyeksikan dia baju putih yang jarang....hehehe....pastu terjumpa 2 org ni...first time jumpa wife ustaz khairi nie...Maz dgn Laila.... nilah mereka...pastuh aku pun balik, nak main masak2 pulak!! Bye!

2 comments:

Arechick Lana said...

buah epal 2 bijik???wakakak.lawok la akak ni

tp baru epal..

blom kelapa lagik!wahahaha

Aida Fidah said...

Tak sanggup aku nak membayangkan 2 biji kelapa dalam baju....

Aiya!! Banyak ngeri ooooo!!!!

Tak baiklah...posa!!!

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog