Sunday, September 28, 2008

Hari Sabtu Seperti Biasa

Seperti Sabtu2 yang lain, entah kami tidak tahu mengapa kebosanan melanda kehidupan kami...pagi2 lagi KRZ seperti biasa p basuh keta...aku dokla melayan anak2 yang baru bangun...
Rafiq...dan Fatin....
Kemudian, Fatin mintak nasik, aku masak nasik, goreng telur, suap depa makan...lepas KRZ masuk, kami tiduq sampai pukul 2, bangkit2...terus bersiap nak p jalan2 kat One Utama kata KRZ.....
Ni gambar aku otw, Fatin, Rafiq...dan KRZ yang seperti biasa sedang qso....Sampai2 punyalah ramai org, terpaksa naik tingkat 5...
tengok adik bataks memandang ke langit yang luas terbentang....Fatin yang nak sangat dudok atas stroller... masuk2 JJ, punyalah ramai org, pusing satu round terus keluar.....
aku belanja Fatin makan aiskrim...Rafiq pun rasa jugak.....Ehm....sedapnyer....Kemudian, aku dapat sms dari Acik, ngajak berbuka bersama, set saja kami ni, selagi boleh kan?...citernya dalam next entry yer...Tunggu!!!!

2 comments:

Arechick Lana said...

syoknya...nanti2 ajak la acik join skalik jejalan soping...huhu

Aida Fidah said...

boleh2.....

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog