Tuesday, September 16, 2008

Pendedahan Eksklusif-KRZ di zaman Dulu

Sungguh tidak adil sekiranya aku hanya memasukkan gambor2 ku yang eksklusif, maka pada hari ini aku ingin menampilkan..... KRZ!!!! Sila tepuk tangan.....hehehe... tapi citer dia tak sebanyak cite aku la sebab aku yang taipkan....kalau dia taip sendiri, aku berani gerenti tentu banyak juga yang nak dikongsi..... Baik, kita mulakan, sekarang... KRZ merupakan anak sulung dari 4 beradik, 2 lelaki, 2 perempuan....
Gambar yang pertama ni yang aku tau waktu ni ayah & bonda KRZ menetap di Kg Sg. Penchala, Kuala Lumpur..... Gambar yang kedua ni pun kalau tak silap aku kat Kuala Lumpur iaitu Taman Tasik Titiwangsa, inilah dia bonda KRZ.... Yang ini pulak waktu KRZ darjah 3, Next, gambor kat Pulau Langkawi, itu je yang aku tau...detail gambo : sila tanya KRZ sendirik....
yang kat celah pokok bunga ni aku agak2 waktu dia kat Shah Alam dulu...kan ke KRZ ni pernah menuntut di ITM....
Yang berlatarbelakangkan masjid ni pon ada kisah sedihnyer, malas nak citer, bimbang akan berjuraian air mata para pembaca....
Yang pakai baju seragam ni waktu minggu orientasi kat maktab,
begitu skema sungguh cik abang I ni...hehehe...dan kurus!!! Seterusnya aku masukkan juga gambar2 kenangan KRZ waktu join wataniah....
ni confirm hari Rabu waktu snap ni...sebab pakai uniform.... Ni baru balik latihan kot?.... Beramai2 bergambor gitu.... Bersama Det + Hasbullah.... Menyerang hendap.... boleh ke pakai cermin mata (ayat dengki...) Lagi2 dgn Det... Lepaking time...seksinyer baju tuh...hehehe....
KRZ yang aku kenal, seorang yang lembut hati, mudah berempati dan sentiasa mahu berusaha untuk mengubah kehidupannya ke arah yang lebih baik, alangkah malangnya kerana terdapat kekangan2 yang tak dapat dielakkan seperti kurang masa, ditipu kawan2 dsb. Apa pun, Da doakan abang semoga berjaya dalam setiap bidang yang abang ceburi... Da yakin dengan abang, abang mampu untuk melakukan apa yang abang inginkan...Percayalah!!!

4 comments:

Arechick Lana said...

hohoho..pesal ske amik gambo kat semak ek??sesuatu kah??haha

amboi kak,sempat bg ayat last tu..ucapan raya ke apa tu??

ekekeke..lariksssssss!

Aida Fidah said...

Yea la... dia tengah susah hati tu... ada org pinjam duit janji nak bayar bulanan RM202, dah nak masuk bulan ke-4.... kacau tul... tu duit minyak waja tuh... sebulan... saje bodeks sikit...:P

Arechick Lana said...

hahaha..cam tau je kak sape..

kes loan tu kan?kan?

tetttttt!

Aida Fidah said...

Shhhh!!!! Kalau tau, diam2 jer...

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog