Friday, September 12, 2008

UPSR hari pertama...

Maka pada Hari Selasa, kami terpaksa keluar awal menuju ke sekolah2 yang telah ditugaskan kepada kami untuk menjadi pengawas (bukan mawas tau!)....
Fatin bangun awal, jadi first sekali dah ada muka dia la...pastuh Rafiq pula, dok atas baby seat... Rafiq didukung pengasuh...KRZ sebok qso..... Gambo snap sendirik....Muka pagi2 memang bersih tanpa sebarang pencemaran....
Sampai disekolah, bebudak dah berkumpul, siap beratur....Terus terang aku katakan disini, memang pagi2 aku tengok muka murid2 sekolah tu penuh bercahaya, berseri2...
Ni gambo mereka sedang tekun menjawab soalan...
Bila dah siap kami pon mengumpulkan segala macam jawapan depa sebelum dibalut dan dibungkus supaya lebih selamat sebab semuanya akan diposkan ke Terengganu....jauh tue..... Balik dari menjemput anakonda berdua...aku ajak KRZ p Menara Pucuk Rebung TM, kat Bangsar....
bila sampai, aku amik la gambo.... cantik kan?
Ni pulak, pengikut aku yang setia tapi lincah bagai jer....
apa tujuan aku p sana?, amik kek lapis Sarawak la..... kalau nak beli, sila contact aku ok? (sempat jer nak promosi....) Lepas balik, teringat cheque camping bulan lapan belum bagi lagi, ajak KRZ p Sri KL kat Subang, pastuh nak balik konon2nyer...tapi KRZ leka qso, salah masuk simpang, terus sampai Shah Alam, singgah Tasik Shah Alam...my favourite place...
tengoklah gaya si Rafiq nak menuju ke air tasik yang
berkeladak serupa teh ais....
lepaks dalam setengah jam, KRZ dah tak tahan mengantuk....terus ajak balik....maka tamatlah aktiviti hari Senin....Wassalam...

No comments:

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog