Daisypath Anniversary Years Ticker

Monday, September 8, 2008

Jalan2 di hujung minggu...

Hari minggu yang lalu sungguh membosankan...aku ngan KRZ sama jer... tak tau kenapa... aku telah hilang semangat semenjak kes tuisyen tu...malas nak cite kat sini, sape yang tau, taula, aku bosan!!! Petang kami keluar juga p ronda2... KRZ nak p cari kedai hobi...kat Damansara Jaya...aku pun ikutlah...dulu aku pernah kerja sekejap kat situ, ikut kakak ipar aku da....ada kot dalam 3 hari, jadi aku taulah memang ada shopping complex kat situ.....
Suasana dalam Atrium SC... kami beli roti Gion yang berasal dari Kyoto,Jepun.... tersangatlah beratnya walaupun aku cuma beli separuh pada harga RM9.80...memang sedap...tak rasa macam roti pun...patutlah Fatin siap menambah bila dah rasa sample.....aku takkan nak ambik sample kan... bukan ke puase, hehehe...Rafiq pun suka jugak tau.... kemudian, kerana masih awal lagi, KRZ singgah Jusco One Utama....saja test baju kurung kat Fatin....cantik gak.....tapi tak beli pun...Ha...gaya ni, dia buat "peace"...ntah apa rupa tak tau peace Cik Fatin nie.... Ni pulak bila pakai kain... Lepas tu kami p Baby Room, tukar pampers masing2, bagi susu...ni gaya Fatin...ni pula Rafiq...dan akhir sekali, ayah Fatin&Rafiq...KRZ.... Selepas itu kami p berbuka kat Kebab King, aku dah malas nak amik gambo...kemudian window shopping kat parkson...pastuh balik...Wassalam...

2 comments:

Arechick Lana said...

uishkk..ngape bersawang ini blog??
laaaa..rupany tuan tanah jarang ngapdet daaa....

bz upsr eh kak?huhu

Aidafidah said...

takper...nanti...banyakla citer yang akan muncul...

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog