Saturday, September 20, 2008

Mari Bersahur!!!!

Pagi tadi seperti biasa aku bangun pukul 4.30, teringat nasi belum dimasak, takdelah aku berlengah lagi...terus masak nasi...lepas masak nasi, aku kupas bawang, keluarkan ikbil.....kemudian aku goreng ikbil sambil jerang air.... dah lama tak bersahur ngan ikbil rasanya.... dari malam tadi aku dok berangan....bila ikbil dah garing, aku campakkan bawang, goreng lagi sampai bawang pulak kelihatan masak...tak lupa aku campakkan 5 biji cili api untuk rasa ala2 pedas...kemudian aku bancuh air milo, hidang atas meja dan p kejut KRZ...berikut antara gambar sajian pg tadi....
Ikbil goreng bawang, Milo tarik, kicap pembuka selera KRZ
dan nasik. sori lupa nak amik gambor nasik...hehehe? Macam mana korang, bangkit sahur atau tidak? Hehehe...Wassalam...Bye!!!

3 comments:

Arechick Lana said...

erkk...simple gile..tp yg tu la kadang2 buat sedap kan kak.

bangga giler la tokey kicap tu.gagagaga~!

Aida Fidah said...

Sepatutnya, ada la sikit komisen kan?

hehe...

Arechick Lana said...

a'ah..

bekalan kicap seumor idop!

;p

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog