Sunday, September 28, 2008

Redy Kesayanganku Cedera!!!!

Hu hu hu...sungguh sedih kerana aku sudah dua kali mencederakan Redy kesayanganku... kedua2nya kat tempat keje KRZ....hu hu hu sangat sedih!!!!
Beginiah rupanya yang tercedera...
kali pertama langgar pagar batu, kali kedua pulak langgar tiang besi...oh! maafkan aku, aku tidak sengaja....maklumlah dah biasa naik coure KRZ, aku sekali libas dah lepas....kemudian dengan menggunakan hasil meniaga tahun nie, aku menghantar Redy untuk dicat semula.... dalam pukul 8 pagi aku p ngantor Redy ke BSD....
ni ha tukang catnya, Ah Chin...
kecik jer orangnyer..... tapi kerja memang tip top!!! Aku tanya dia bila siap, pastu jawabnyer petang, aku pun ok jer....Petang tu, sedang aku sedap2 dodo, aku dikejutkan dengan panggilan, Ah Chin dah sampai tempat keje aku...aku kata yang aku ada kat umah, aku suruh dia datang ke Mc D saja...dalam hujan aku berjalan...
bila sampai aku tengok, hasilnya amat memuaskan.... terima kasih Ah Chin!!!
Siap side mirror pon aku suruh cat.....Last sekali aku bodek dia, amik gambo dia lagik..."Haiya! U buat apa wa punya gambar?"
Aku sengih jer....he he he.....
Yeay yeay!!! Redy dah kembali seperti baru!!!
YAAAHUUU!!!!

2 comments:

Arechick Lana said...

wakakak..sempat amik gambo apek tu..eh.tetiba ensem la plak beliau!wakakak

Aida Fidah said...

sangat baik hati...kerja pun tip top!!!

sempat lagi promote!!!

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog