Sunday, September 28, 2008

Mari Mengisi Minyak!!!!

Oh! Rupanya banyak jugak citer yang sedang menanti untuk disiarkan... aku dengan semangat jitu ingin ngapdet setakat yang termampu malam ini....
Pagi Jumaat, sedang aku gembira hendak memandu ke tempat kerja, tiba2 aku terpandang ini....Oh! Apakah maknanya, Redy minta diisi perutnya.....
Maka aku pun menyinggahkan diri ke sini.....Kemudian aku menggunakan duit plastik pemberian KRZ....terima kasih sayang!!! bila nak bagi duit plastik untuk aku bersoping sakan? hehehe...gurau jer...
kalau bagi belum tentu aku guna....
bila dah ada nanti mesti aku tak tau nak beli apa...
Buka penutup, masukkan hos...sedang mengisi.....dan jumlahnya....
dah murah berbanding mula2 naik dulu...kalau aku tak silap adalah dalam 167.00, sekarang oklah....
kemudian baru keluar resit...bila dah penuh, barulah aku boleh pergi kerja dengan senang hati....
bukan apa, kalau tak jammed takpe, kalau jammed???
tetiba pulak minyaknyer habis ditengah jalan, sapa la nak tolong aku kan?
Daripada dapat sakit, baik aku siap sedia isi minyak...
bak kata pepatah "Sediakan payung sebelum hujan!"....
Wassalam

2 comments:

Arechick Lana said...

uishk..jangan main2 henpon la dkt pam minyak...

;p

Aida Fidah said...

bukan buat call la...yang buat atau terima call itu yang bahaya...

pandai je kata akak yer...

hehhehehe...tunggu!!!

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog