Tuesday, September 23, 2008

Acara mengacau dodol - Anjuran Geng Kilo

Bertempat di Jalan Kebun, Klang, adalah tempat yang kami tujui selepas berbuka puasa dengan adik2 di Shah Alam.... taklah susah nak mencari tempat tu, kalau tak tersilap simpang la... sebab tepi jalan jer....sampai je di lokasi, kami terus siap anak2....KRZ bersiap Fatin, aku bersiap Rafiq... salin diaper masing2, tukar baju, letak bedak kasi wangi...siap KRZ pun tukor baju.... Sampai2 jer, seperti biasa sambutan memang begitu mesra, aku disambut Kilo Bravo Romeo 1 (Kak Wan...)...
yang gambar ni kalau aku tak silap KRZ dgn Wak Ju... yang ni pulak KRZ bersalaman dengan Oscar Kilo Romeo...Nilah gambar kawah dodol nyer...ada tiga semuanyer....
ni gambar KRZ bersalaman lagi... punyalah ramai...aku yakin KRZ tak dapat ingat semua punya, aku pun pening, apatah lagi dia.... gambar terakhir sempat aku amik....
2 manusia sedang berusaha mengacau dodol....sorang tolak, sorang tarik....malam tu jugak ada acara memotong kek ulang tahun kelahiran....antara makanan yang dihidangkan jagung rebus, mee goreng, bubur lambuk, kerepek, rempeyek... dan banyak lagi...tak termakan kami dibuatnyer... anyway...thanks!!!

1 comment:

Arechick Lana said...

wahhhh.......kecik je kuali dodol.
tp punye la lama dok kaco..huhu.

kompem kejung ketiak memasing ek!

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog