Saturday, September 6, 2008

Khamis - First Time Pegi Bazar Ramadhan

Pada hari Khamis pagi, seperti biasa kat skul...hari batik...aku tersangat suka melihat Lily memakai baju kebaya bersama kain batik....Kemudian seperti biasa baju Datin DEL memang menambat mata aku la...tengok nie, siap malu2 gitu nak amik gambo dia...macam tak biasa posing ye Datin?...hehehe jangan marah...aku gurau jer...Kemudian sebelum balik ada jualan barang kemas yang sangat cantik dan berkilauan...yang itu aku akan post lain yer...petang tu pulak, aku ke rumah Pakchu lepas mintak izin KRZ... dalam hujan renyai....untuk p bagi ni....ni pun aku jual jugak...murah jer cuma RM18 sekotak....nak beli? do contact me ok... punya seronok berjumpa Pakchu n Makchu, aku memang dah tak teringat nak bergambo...hehehe.. sori yer... balik dari situ dah pukul lima, aku takut lewat sebab aku kena masak untuk berbuka pula...lauk pun belum beli...singgah la bazar ranadhan wat kali pertama... aku beli yg KRZ oder jer iaitu tepung palita...his favourite since bila pon aku tak tau.... kendian baru aku p beli lauk d MaxValu....supermarket terdekat ngan umah aku....ini adalah antara barangan yang aku beli..... waktu aku kalut masak, KRZ balik awal jadi dapatlah tolong aku mana yang patut.... tiba2 kami terkejut melihat Rafiq di dalam dapur... dia sepatutnya berada di kawasan bertanda anak panah merah tue.... ntah macam mana dia melintas pun kami tak tau... tak dengar bunyi apa pun...dan tak nangis... hero sungguh anak bujang aku yang ni...lepas kami dah siap nak berbuka.. Aku, Fatin n KRZ dah duduk kat meja makan...tengok muka Rafiq: buat muka kesian minta org angkat keluarkan dari dapur....hehehhe... adiklah adik....

No comments:

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog