Tuesday, October 7, 2008

Ada orang datang beraya...

Sedang aku ngan KRZ bersiap nak p amik Rafiq....(Kan ke aku sakit gigi, p antar cd kia2m kat skul KRZ, antar anak2 jap, bila balik, dia tengah tido...Kak Sal kata biarlah dulu, jadi kami amik Fatin saje....- aku harus explain, kalau tidak korang kata aku pemalas nak jaga anak pulak!!!) tetiba pintu rumah kami diketuk dan ada suara yang memberi salam, KRZ yang pg tengok...tetiba dia masuk bilik, suruh aku yang bukak pintu...dengan alasan dia pakai seluar pendek jer...ceh! alasan, padahal dia tak kenal orang tu! Bila aku p tengok, oh! rupanya anak Pak Lang aku...dia bersekolah berhampiran dengan rumah aku jer....jadik, dia datang bawak sorang kawan beraya la...Aku pun mengarahkan KRZ angkat bekas kuih...sambil aku pulak buat air...
nilah gambar depa...Fatin pun sibuk juga 'nak uih aye'...ada la dalam 10-15 minit baru depa balik,
sebab aku paksa abiskan kerepek & air yang dituang dalam cawan....
pastu bila dapat nih...terus depa minta diri nak balik....
Kendian kami p pun p jemput bujang kesayangan tu....

No comments:

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog