Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, October 28, 2008

Autoshow Eve....

Bila hari petang, kamik pun bersiap untuk ke SA.... dah berjanjian dengan Acik.... sebelum tu, mari aku tunjukkan gambar Rafiki sedang memburukkan rupanya dengan menangis!....Ok, terus sampai Shah Alam.... sebaik kami tiba, terlihat bebudak dengan bataknya melihat banner baru KCT... sangat cun ok!....
Apa2 hal, bergambor dulu.... kendian, barulah pasang2 tali untuk menggantung!!!! Sambil2 mengikat tali, boleh si Ejan buboh Fatin atas banner,
pastuh suruh aku amik gambor.... kesian Fatin, tengoklah muka dia, kesian kan? Oh! Ummi berdosa!!!
Yang ini gambar iklan.... Uncle yang tukang panjat!!!
Kemudian, Acik ajak aku makan.... sebenarnya aku memang nak makan, tapi aku tak rasa lapar, aku tau, kalau oder, mesti aku mampu mengabihkan....
aku just teman Acik jer.... Gambar Acik yang sedang giat menjaga Rafiq, sementara aku makan ngan KRZ.... Rafiq dalam mood nak demam ni....
Fatin yang malu nak diamik gambo....
Dalam kol 9.00, acara pun bermula.... takdelah pulak pertandingan, cuma acara menggegarkan jantung dan memekakkan telinga....
Saksikan... ini pula manusia2 yang kekononnya berminat la....Yang ini pula, Rafiq, Adik, Fatin & Jep...Acik & Biebo...penutup gambar malam autoshow...
Wassalam....

2 comments:

Arechick Lana said...

hehe.acik dah grab gambo acik dgn rafiki dan patin.nk tepek kat blog.

mana gambo akak gan KRZ????kan gambo tu akak pose sipi..nampak slim!mugagaga

Aidafidah said...

Burok gila gambor tuh...

Menyampah! Baik tak yah tepek!!

Hu hu hu...

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog