Sunday, October 12, 2008

Mari Men'duplicate' kunci!!!!!

Selepas pulang dari Batu Caves, KRZ ngajak aku ke Bandar Baru Sg. Buloh, nak p bank katanya...aku pun ok jer....bila sampai aku pon teringat yang aku ni dah lama sangat pinjam kunci Hana konon2 nak duplicate, ada kot sebulan lebih....asik lupa jer...macam mana? aku pun keluar dari coure menuju ke kedai berkenaan...
dari kedai kunci tu aku snap gambar coure KRZ ni....bodeks.....
Beginilah suasana kedai kunci tersebut.....Nyonya yang bersungguh2 menyalin kunci kedua.....sebahagian lagi barangan yang tersedia
di kedai tersebut.....
gambar kuncinya aku lupa nak ambil...hehehe...sungguh mahal yer sekarang, RM9 aku diketuknya....dulu seingat aku RM1 dan paling mahal RM3 jer setiap salinan.....huhuhu.....

1 comment:

Arechick Lana said...

tau takpe..aitu acik duplicate,11 hengget ok.padahal 2 keping je tuh.

gilo.gilo.

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog