Friday, October 31, 2008

Rafiq Tiup Wisel

Kejadian ni berlaku malam tadi ketika KRZ tengah goreng fries dan nuget... Fatin dapat wisel, dibagi pada Rafiq, Rafiq dah pandai tiup wisel tau! Aku perasan kemajuan yang dicapai oleh Rafiq dalam 2 minggu lepas, dia dah mula pandai tiup...... Syukur, cepat jugak bolehnya anak aku yang kedua ni pun.... Nilah fries yang dihidang khas untuk aku dan anak2... KRZ punya? Shaker fries, sebab dulu aku simpan serbuk tu.... dapatlah dia makan walaupun kat umah.... tengok gaya Fatin ni pulak..... Dan Rafiq yang hampir menterbalikkan sepinggan nuget....Sekian sahaja cerita kali ini.... Bye!

2 comments:

Arechick Lana said...

uii..patin ala2 model..i like!ehhehe

Aida Fidah said...

Suka sangat yer tengok Fatin gitu? Hehehe... pandai betul dia.... tapi kena cepat, kalau tidak... nanti dia bagi belakang....hehehe

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog