Tuesday, October 7, 2008

Mari Makan Pizza....

Selepas menjemput Rafiq, KRZ bertanya "Nak pg mana nih?"...aku kata aku ikut jer...last2 masuk TTDI.... teringin Domino's katanya...aku pun layannnnnn jer...Boleh bila lalu depan kedai mamak, sebelah Domino's tu,
Fatin tarik tangan KRZ ajak p kedai mamak tu....alohai!! Makanan kat mamak dah selalu kita makan nak!!!
Terpaksa KRZ dukung...lihat gambar ni...
dia nangis sambil tutup mulut.... Masuk je dalam kedai tu...
terus dia diam...hehe...
KRZ pulak terus beratur....Sambil aku snap hiasan dalaman kedai tersebut...kuperhatikan Fatin sibuk menarik baju KRZ..... nak tau kenapa? Inilah sebabnya...
dia nampak peti berwarna biru
yang mempunyai tulisan ICE CREAM - Nestle... oh!!! Sungguh bijak, tapi jangan tak tau,KRZ lebih bijak ....
kerana buat tak tahu saja dengan permintaan Fatin....
Gambor aku mesti ada...walaupun terpaksa bersembunyi di belakang Rafiq...
(teknik cover pipi gebu...)
Sambil menunggu KRZ memberitahuku...dengan kad gold Domino's dia beli satu pada harga RM32++
dan percuma satu lagi pizza saiz yang sama...
On the way balik umah,
inilah gambor yang aku snap dalam keta.....
Aku dapat ikan!!! Aku yang gantungkan earphone tu...
niat nak bagi Rafiq main2+gapai2 jer...
tetiba masuk mulut!!! Udah serupa macam ikan?
Alahai adik!!!
Last but not least...gambar pizza2nyer....
1. Aloha Chicken, 2. Beef Pepperoni....Sungguh lazat tau!!! Nyam3....kami makan 1/4 setiap perisa=4 keping sorang.... huhuhu...giler tamak kan?....Se'eh giler perut...adoi!!! Kenyang!!!

2 comments:

Arechick Lana said...

sedap..sedap...

dah tu x abih ke pizza tu?
nape x roger jiran apartment seblah ajak kendurik pizza skalik.

(jiran apartment seblah = acik la tu.kih3)

Aida Fidah said...

bukan tak teringat...

tapi KRZ nak buat sarapan pulak yang belen tu...

ada ke org sarapan makan pizza?

hehehehe..

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog