Tuesday, October 7, 2008

Mari Menghias Kelas...

Pagi tadi aku datang ke sekolah dengan semangat raya...walaupun gigiku masih lagi sakit....
mula2 seal-kan sampul kosong sampai banyak2...kemudian stapler-kan dihujung.....dah siap, sila gunakan gun taker,
lekatkan di pintu masuk kelas...
aku saja2 suka hiaskan 2 Rajin dgn 2 Setia...tak bagitau Azril dgn Nor pun....
harap2 depa tak marah yer.....
Gambar aku...masih lagi bengkak...huhuhu....
Hiasan di dalam kelas sendiri pula...
Mula2 kosong....kemudian ada sikit...dan dah siap!!!!Ini pulak hiasan diluar - tepi....dan akhir sekali dipintu...
Walau pun tak secantik mana, sekurang2nyer masih ada semangat raya...ceh ceh ceh...(ayat bangga dirik!!)pada budak2 aku berpesan, tak payahlah awak ambil sampul tu yer....kosong semuanya....Kedengaran bunyi dihujung "Alaaaa....." he he he...sori ye anak2... takde bajet untuk anda semua tahun ini...cuma yang bagi kad raya sebelum hari raya sahaja yang dapat!!!!Bye!!!

2 comments:

Arechick Lana said...

akak...tolong hiaskan pintu umah acik kak..

lawo la...gagaga~!

Aida Fidah said...

Lawo ker?

Akak nengok macam hampeh jer?

Hehehe...

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog