Daisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, October 30, 2008

Selamat Hari Jadi Natasya!

Ngam2 pukul 11.30, ada parent hantar sebiji kek harijadi, 2 plastik junk food untuk kawan2 kelas beserta pinggan kertas.... Menyampah sebenarnya, sebab baru aku nak free, kena pula Pok Nik mari lambat.... aku baru nak free.... Mula2 aku keluarkan kek, cucuk lilin lebih kurang, suruh kengkawan nyanyi...pas nyanyi budak ni pon potong.... lilin tak pasang pon, mana aku nak korek lighter pulak.....
Pastu, aku suruh besday girl edarkan candy pack kepada kawan2... Kendian aku susun2 pinggan, potong kek...
yang ini untuk birthday girl.... waktu ni Pok Nik datang semata2 nak suap kek jer...pastu dia menghilangkan diri selama 45minit....
ponek den nunggu ekau....
Kemudian, aku pon makan...Mari tengok kek ini....sekejap ada.... sekejap takde....
*Nota untuk para ibubapa : Sekolah bukannya tempat untuk meraikan apa2 yer, kecuali memang termaktub arahan dari Guru Besar, tak salah kalau nak sedekah untuk kawan2 anak anda, tapi bab bawa kek tu, memang kureeeeng sesuai, ok! Mujurlah dah tamat ujian PKSR2, kalau tak, pasti mengganggu....

2 comments:

Arechick Lana said...

oh..takleh eh?

baru plan anak acik nanti nk buat party besor2an..

ceyy..citer pasal anak kunun..ngeh2

Aidafidah said...

Boleh, tunggulah lepas sekolah ker, waktu rehat, tapi pastikan mintak ijin GB dulu....

Ni main terjah jer, hanginlah aku ni, macam Acik tak besa!

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog