Daisypath Anniversary Years Ticker

Sunday, October 19, 2008

Eyeball Raya SCS 2008

Oleh sebab mood sedih, maka aku pending citer ni, sekarang aku dah ok, harap2 dapat publish hari ni juga....SCS mengutip sumbangan sebanyak RM35 seorang untuk didermakan pada anak2 yatim dalam bentuk barangan beg sekolah dan juga sedikit duit raya....baik, cerita bermula dengan gambar ini....
Rafiq tidur dengan lenanya sewaktu kami baru2 sampai ...kendian, KRZ bawak Fatin amik makanan....
ni ha makanan yang diambil... sungguh sedap itu lomang,
sehinggakan masih boleh kukonang akan raso eh....
Kemudian, aku pulak p amik makanan...
sebelum amik, sila snap gambar makanan yer... Ini pulak bahagian aku... Lepas makan serba sedikit,
kami p nengok org main kapal terbang.....
Gaya Fatin menunjuk.... Gaya Rafiq pulak.....Waktu nilah sempat aku posing ngan Fatin dan KRZ dengan Rafiq....Antara anak2 yatim yang diraikan.... Fatin beria2 mendera aku mengajak p ke playground....
aku tension sangat!!! tapi dia, boleh gelak bagai... huhuhu... betapa anakku itu masih lagi tidak mengerti....

2 comments:

Arechick Lana said...

alaaa...akak ni x sporting la..naik la jongkang jongkit tu skalik!kui3..

pastu amik gambo tepek sini!gagaga~!

Aidafidah said...

Wei! Kalau aku nak sporting naik skalik, sapa pulak nak amik gambor?

Semuanya kanak2 ribena je yang ada kat situ tau!

Tu yang akak tensi!

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog