Sunday, October 12, 2008

Mari pergi ke kedai....

Pagi2 Ahad, kami p sarapan kat Anwar, macam biasa jer...so aku tak amik gambar, kemudian, kami singgah kedai runcit selang sebuah kedai sebelah Anwar....
nilah suasana bahagian belakang kedai....
barang masih banyak kerana masih awal yer...kalau biasa aku datang dah petang, jadi barang pun limited..hehehe...
Fatin tetiba nak pakai cermin mata...tunjuk2 barangan dalam kedai....
KRZ dan Rafiq...Fatin dan aku...
kemudian kami pun pulang.....baru jer bukak pintu keta, Fatin dah jerit..."anashnyer!!" terus aku pakaikan napkin kat kepala dia...ha!!!
Macam nilah rupa anak2 bila masuk jer dalam umah!!!!
Tammat

1 comment:

Arechick Lana said...

eh eh..x pasan pon entry ni..
baru publish ker??

patin cam singh juai roti..gagaga~!tp tataappp menjadi pojaan ati gue!

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog