Daisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, October 2, 2008

Hari Raya di Padang Jawa...

Padang Jawa - tempat aku dilahirkan, itulah tempat yang pertama kami tujui pada Hari Raya yang pertama.... sebab aku datang lewat, jadi missed banyak jugak acara, jadi takdelah gambor makanan yang enak2 yer....dan juga takde gambar Abang Adi & Ceton serta Azah...mungkin lain kali yer...apa pun pada aku yang paling penting, aku dapat bersalaman dan memohon ampun dan maaf daripada ibunda tercinta..... Baiklah...berikut adalah penerangan gambor....
1. Dari kiri: Aku, Amri, Fatin, Abg Atan, Rafiq, Kartina
Depan dari kiri: Amni, Ali & Hassan
2. Abg Atan bersama Rafiq...3. Fatin yang sangat manja dengan Amri...4. Asri & Amat....5. Fatin, Pak Long & Amni....6. Sekali lagi....7. Amni & Fatin8. Aku, Fatin&Rafiq beserta Tok9. Ummi nak?
Fatin ngecek kuih raya dari Tok....Sekian sahaja kali ini...jumpa dan jumpa lagi...
Wassalam!!!

No comments:

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog