Daisypath Anniversary Years Ticker

Monday, October 13, 2008

Cerita yang sebenarnya....

Salam ceria kepada pembaca budiman, biarlah aku menceritakan mengapa penyakit M telah bertakhta di dalam diriku...aku terlupa bawak kamera pagi tadi... huhuhu... bila aku slide camera phone pula, mmc card tak boleh guna, jadi aku punya mood, abih terpadam la... bukan aku sengaja... memang, aku kesian pada pembaca yang setia...tapi, tolonglah kesiankan aku juga.... tadi aku monitor KRZ qso dalam jaluran, katanya malam ni nak g Shah Alam, tapi bila sampai umah tadi, dia mengadu sakit kepala pula...tak sampai hati nak mengajak dia ke mana2..... oklah yer... sekali lagi maafkan aku...kita jumpa lagi, bila aku ada gambar dan ada idea.... Wassalam.

No comments:

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog