Daisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, October 9, 2008

Aku Sakit Kepala!!!

Sebenarnya dari petang semalam, kepala aku dah swing semacam....migrain aku dah kembali... sebelum ni memang dah ok, sejak aku pakai rantai Phiten tu... memang berkesan, bukan aku nak promosi barangan yer... pastu malam terpaksa turun Shah Alam, KRZ ada meting pulak....sampai umah, aku terus tido...tup2 jaga pagi tadi pukul 8.30.......uwa!!!!! aku dah terlewat nak p skul.....aku bangun amik phone, kepala aku masih lagi sakit, terus aku antar sms berbunyi
"Sy minta maaf, saya tak boleh bangun pg td utk beritahu saya mc. Saya sakit kepala dari petang semalam waktu pengakap. Maafkan saya."
Maaf yer...sesungguhnyer aku bukannya sengaja.... sekian saja entry kali ini...Wassalam...

2 comments:

Arechick Lana said...

loh..akak MC lagi ker ni??
makan ubat yer..rehat cecukup..

Aidafidah said...

Maunyer mc lg kalau Acik buboh gambar tu...

huhuhu...

tobat!! lepas ni akak buboh gambor acik yg cumel jer....

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog