Monday, October 6, 2008

Aku sakit gigi!!!!

Owh! Malam tadi sebelum tidur sudah kurasakan kelainan pada bahagian dalam mulutku... bila aku mengadu ngan KRZ, katanya aku cari alasan takmau p skul... aku pun tekad kalau dah tak sakit aku bangun pagi ni, aku nak pg jugak.....tapi, lihatlah sebelum dan selepas...
a. Sebelum....b. Selepas....
anda pasti dapat lihat, betapa pipiku membengkak....huhuhu...mana boleh skul macam ni, tgh sakit ni, nanti bebudak tu yang jadi mangsa....untuk mengelakkan kejadian tu berlaku, aku dah pun hantar sms kat Pn. Gouk, aku mc ari nih....aduhhhhhhh.......

2 comments:

Arechick Lana said...

uiii..ke sorok ketupat celah gigi tuh?
gagagaga~!

Aida Fidah said...

hu hu hu....sakit lagi la...sampai hari ni....

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog