Tuesday, October 28, 2008

Jamuan Raya KCT!!!!

Orang sibuk sambut Deepavali, KCT pulak buat jamuan raya... tapi kira oklah... sebab selepas berpenat lelah pada semalamnya..... berjanjian dengan Juan, 3.30 kami dah tunggu tp si Juan pukul 3.40 baru dia sampai.... sebelum tu, ini adalah gambar2 orang kesayangan aku....
KRZ...Fatin yang tido sambil pakai topi...dan Rafiq......
sangat aman damai suasana di rumah abang Jai... terletak di Kg. Melayu Bukit Subang.... selalu je lalu, tapi tak pernah la masuk sampai dalam....
Nak ke rumahnya kena melintasi jambatan besi bagai.... dan pemandangan yang sungguh hijau....
Sampai2 jer, semua orang sudah makan dan kekenyangan.... bila masuk umah, panasnya.....melampau2 tau! Tuan umah pon macam faham2 jer siap keluarkan kipas tambahan.... Rafiq pulak, kan ke tak baik demam lagi, ala2 merengek la... aku buat bo layan jer sebab aku harus makan... 15 hinggit KRZ bayar kan..... aku makan 8 cucuk sate ayam, gile tamak, jenuh nak mengabiskan....
pastu aku paksa Amy ikut aku p amik nasi tomato pulak.... ni tengah makan la ni.....cuba teka sapa ni?
kendian, aku rasa macam baru sekejap je aku duduk2 dgn Fatin yang bad mood sebab sangatlah panas...berbahang2...., tetiba mike panggil untuk amik gambor....
ni je satu yang aku amik guna camera aku.... boleh lepas posing sakan, depa sambung makan? Tak percaya aku melihatnya,
bukan dah nak balik ker?
Inilah saki baki makanan..... Fizi.... Adik.... Yang ni pulak macam pasangan bermasalah rumahtangga....
macam tengah kaunseling... hehehe... jangan marah ya.... kalau marah nanti kena jual!!! Dah nak balik, Fatin pun ala2 mesra alam la kan,
nak pulak posing....
memang kurang meriah sikit tahun ni, mungkin kalau buat malam lebih baik sebab sejuk, sebab bila panas ni... buat potong nafsu makan org lain, bukan aku la.... hehehe... pastu kami pun pulang, bebudak nak p beraya rumah terbuka stn... tak kosa aku nak ngikut...Babai.....

1 comment:

Arechick Lana said...

muhahaha..tak tahan sattement akak..mcm kena kaunseling.btol2..sbb panas kan.so mood mmg sgt menyampah..haha.

takpe kak..tahun depan kita wat kt umah akak lak.kompem meriahhhhh damai!yay!

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog