Monday, October 20, 2008

Bebudak peksa akhir tahun!!!

Owh! Hari ini bermula Ujian PKSR 2...
maka bebudak pun pagi2 jer semangat...
bila aku masuk kelas lepas rehat, masing2 dah banyak main dah!!!! Tak tau nak buat apa lagi dgn budak2 ni....Pandai2 la korang, aku dah buat apa yang termampu, kalau korang sekadar dengar, tak mau ikut apa yang aku suruh, apa yang boleh aku buat? Kalau aku nak pukul, nanti mak ayah korang pulak yang berlebih2.... Jangan korang menyesal suatu hari nanti dah la....

2 comments:

Arechick Lana said...

btol kak..zaman skang mana leh cuit ek..

sok2 anak acik mmg acik kasik can cikgu pukoi2...akak ajor la anak acik nanti ek ;p

Aida Fidah said...

Boleh, memang boleh! Siap la akak gulaikan nanti....

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog