Sunday, October 12, 2008

Mari Pergi Ke Pasar Malam!!!

Owh! Lupa nak ceritakan yang kami dah pun p ngantor anak2 yer...takut tak sempat pagi2 ngantor...jadi, sebab itulah takde gambar anak2 yer dalam citer yang berikutnyer yer....takdelah kami berselera benar nak membeli belah, KRZ teringin sate katanya....pastu saja tengok2 apa2 yang teringin...sudahnya inilah antara yang dibeli...
buah duku 1/2 kilo berharga RM2....sate ayam 30 cucuk sahaja...
cadangnya nak beli 20 ayam, 20 daging...
udah sate daging takde..
sate ini berharga RM12 semuanya....dan akhir sekali yang kami beli adalah
ikan kering/ikan masin berharga RM1 sahaja.... jumlah yang dibelanjakan cuma RM15 sahaja....jimat kan? Ini time jimat la...hehehe...Wassalam....

2 comments:

Arechick Lana said...

30 cucuk??banyak tu kak..
pesal x roger acik suh tolong abihkan?

huahua..nk jugak nyelit diri sendiri tuh.

Aida Fidah said...

Ish! Kalau ngan Acik kena beli 100 cucuk!!

Kami saja beli lebih...pagi2 tuh, KRZ sarapan sate...

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog