Sunday, October 12, 2008

Mari Mencari SJK(C) Kheow Bin

Untuk makluman, sekolah tersebut terletak di Batu caves.....kami mendapat surat yang mengarahkan kami bertugas di sekolah tersebut sepenuh masa selama 3 hari 2 malam, mujur KRZ bijak bertanya dulu kepada pegawai kami....pegawai tersebut berkata, datang pada hari Sabtu pagi....chaist! kenapa KRZ bagitau aku bila aku balik dari sekolah? Terlewat sudah!!! Tak pasal2 anak2 murid aku takde cikgu, tak pasal2 kawan2 kena relief aku...so....MAAFKAN AKU yer!!!!
Baik ceritanya bermula bila aku mula amik gambor tin air ni....bolehlah nak dikatakan antara minuman kegemaran kami...
Sedap tau!!!...
aku terasa dahaga sangat bila melalui MRR2...dalam hujan lebat, aku paksa KRZ berhenti kat stesen minyak....rupa2nya senang jer nak g skolah tu...
bila dah jumpa kami pun pulang....babai..

2 comments:

Arechick Lana said...

akak..lupe nk cakap..nice header!
oyeahh!

Aida Fidah said...

TQ...lap u...

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog