Thursday, October 30, 2008

Faisal Cedera!!!!

Aku sangat2 terkejut melihat anak Zue tetiba bertopang! Sampai 2 kali aku pandang, mula2 aku fikirkan Firdaus, adakah dia cedera sewaktu pergi kursus? Debor jugaklah hati aku ni...Rupanya, si Faisal..... memang awal2 tadi aku ada dengar orang sebut, anak cedera dilanggar ibu sendiri... tapi aku abaikan jer... bila tengok budak ni, alohai...kesian....Kisahnya, Faisal nak selamatkan anak2 kucingnya, memang Zue nampak dah si Faisal, tapi nak kena juga... terima jelah takdir dan banyak2lah bersabar...Semoga cepat sembuh yer.... Cikgu tau Faisal kuat & gagah! Kan, Zue? Wassalam....

2 comments:

Arechick Lana said...

terlanggar gan tayar kete ke kak???

Aida Fidah said...

Ha ah! Kesian tau... tapi budak ni sangat best, sakit ker dia tetap nak mari skul...

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog