Tuesday, October 21, 2008

Mari pergi Tesco & Makan Sate

Yer, bila hari gaji, memanglah wajib kami ke Tesco bagi membeli barangan keperluan terutamanya keperluan anakanda berdua....
Mula2 sampai, KRZ setting Rafiq...kendian baru angkat Fatin buboh dalam troli...... Masuk2 je, melalui KFC...
ada benda ni... apa namanya aku pon dah lupa.... kan ke nak sambut deepavali?
Aktiviti kat dalam supermarket, macam biasa saja...
tapi kami terjumpa pasangan ni....
Wan & Jeff, alohai! Mengalah laki bini, berdating....
pada hal Wan tu dah kahwin....
Memang korang tak boleh dipisahkan kan?
Dah beli barang mana yang patut...
tibalah masa untuk pulang.... kelihatan Fatin memegang habuannya... kemudian KRZ aku bawak pergi kedai Sate Haji Samuri Cawangan Uptown Lama....
Mula2 sampai, teringin sangat nasi impit ni lepas baca blog Acik... siap oder 2 pinggan lagi....
Dan menu utama....
15 sate perut, 15 sate daging & 15 sate ayam..... Selepas itu, KRZ dah tak mampu nak bawa kereta akibat kekenyangan... mujur ada co-pilot... iaitu AKU!!! Bye!

1 comment:

Arechick Lana said...

wahh..makan sate!!!

ada kuah kacangggg...oh tidak! T_T

nanti kita g makan sama kak!
mengidam tau..wuwuwuw

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog